Klientu pieredzes (CX) risinājumi

Izcilas klientu pieredzes rezultāts ir apmierināti klienti, kuri iesaka un rekomendē Tavu produktu/pakalpojumu citiem.

Survey Sparrow

SurveySparrow ļauj mērīt klientu noskaņojumu katrā procesa posmā, ļaujot Tev pieņemt uz datiem balstītus lēmumus un nepārtraukti uzlabot viņu pieredzi.

DevRev

 
DevRev ļauj radīt labākus produktus apvienojot produkta izstrādes un klientu apkalpošanas procesus.

Freshdesk

FreshDesk apvieno visus Jūsu klientu atbalsta kanālus vienā intuitīvā platformā, lai palīdzētu Jūsu komandai nodrošināt labāku, ātrāku servisu.

FreshSales ir visaptverošs CRM risinājums, kas sakārto visu Jūsu pārdošanas procesu — no klienta identificēšanas līdz darījuma slēgšanai.